星期日, 5月 20, 2007

My rubik's cube





我完成左喇.....

呢個絕對唔係新買返黎冇玩過ga...係真係我完全ga^.^

從來都冇唸過...

好開心呀...下次有機會一定要show俾大家睇下..






13 則留言:

VicKy 說...

甘miki你真係要快D show黎睇下啦~

話時話,我都唔記得自己有幾多年未玩過呢樣野~記得細個果陣半個鈡就搞掂~~~

pyau 說...

大約玩左幾耐度呢?

slaamXD 說...

咁勁ge\*0*/

我諗我成世都攪唔掂呢味野
anyway 打多d blog xD

阿嵐:] 說...

永遠愛你:)

ah水=] 說...

MIKI好叻啊^^

Annie 說...

嘩...叻女喎^^
等我都玩下先...

VicKy 說...

miki 得閑既话黎我個BLOG度睇下啊~~記得簽返個名喔

Felix 說...

Pursuit of Happiness!!

07 說...

我小時候也很多大大小小的這玩意=..=

迷戀妳 說...

miki你好呀,,
我係第一次黎呢到o既,,
希望你歡迎我啦..
個骰唔錯呀,,
我以前好多fd都有玩
聽fd話好難玩
買左返黎
玩都未玩過
比左呀妹-.-

tiger 說...

MIKI..有d野想搵你呀..
2/6你記唔記得係咩日子呢..
可能你唔記得..
係你1個好耐無見ge朋友生日呀..
miki好想你幫我一個忙呀..
如果你睇到呢個message的話..
詳情可sd e-mail俾我..
chiii130@yahoo.com.hk

tempo 說...

HIHI
你呢排工作開唔開心A
我好耐之前已經好中意你﹗

chriskris_1221 說...

喂miki....long time no see...我係雷達呀....記唔記得我呀...我暑假之後升第三年大學la...我係香港呀而家....今日都係睇睇下報紙見到你個blog....真係好好好好耐冇見..你近來好嗎???add me on msn..okay...christopher1221@msn.com