星期五, 9月 29, 2006

今日九月二十九日黑拳首映

my lovely clothes~~i really really like it=^ ^=



好緊張呀~今日終於上映我套新戲喇~連自己都未睇過,好期待 ^.^今朝一早九點已經被人嘈醒..之後就訓唔到..所以開左基仔隻愛得太遲劇場版睇,順便做過檢討嘛..(自己一直都未睇番 =.=")講個?密俾大家知,我今日係唸住全日唔食野架..咁今晚?衫靚D呀嘛!!點知........o係十二點都係忍唔住..煮左D意粉食..我真係好為食..heee...

因為之前拍基仔個音樂劇睇到一句對白,令自己寫左D野..這句被high-light?

偏偏是這麼近、那麼遠,或是那麼近、這麼遠呢?

曾聽說世界其實用不著sms的,因為每當你心想著要給那個人的說話,大氣電波是會將你的說話傳送給他的,然後他便會感應到你的心事了我也認為是真的﹛不管那是一個感覺,或是一句說話,也是傳了!用不著說話的感覺是更真更浪漫的,而這也不是人人做得到的。假若一天,你甚麼也沒有,你會看到所有事的真相,因為那時你擁有了一顆真真正正的心,你也不會被騙。有時候,不妨合起雙眼,去感受一下身邊的那位,感受一下你的親人、朋友、世界,或許你會得到更多有趣的事,這實在令人興奮!!

今晚首映希望大家多多支持...正式公映會在十月五日..


My boy friend~ha..


haha...he is my bf..........in my new film!!we shooting magzine together..