星期三, 2月 28, 2007

alex with me




14 則留言:

07 說...

噗!這雜誌我有買=..=

牙 屎 ,,'/_ SZE `- ] 說...

哇..好型牙d相>< good

simonlxj 說...

哇,边有女仔0甘靓啊,太正了!!!

ieh 說...

you are the coolest BABE~~~

安妮仔 說...

正呀,miki你同alex都好靚呀,miki部相機影D相好靚,你用邊部相機ga??

woowoo325 說...

我有買honey呀,你好令,
i wish 你up多d你同stephy,theresa,kary d相上黎呀!!
期待中.......

stepruby 說...

超型啊...-v-
係alex blog都睇左..MIKI你真係好型>3<

Unknown 說...

今日第一次上黎.
一直有中意miki.
希望可以同妳傾到計.^.^

Unknown 說...

希望妳可以上下我個b啦!

Unknown 說...

miki,妳一定好忙..不過無所謂,我會等妳喔.!^_^.妳一定覺得好奇怪,妳又唔識得我..
我凈喺一個普通既fans仔.同好多fans一樣..
真喺好想同妳傾計咯.cu

Unknown 說...

覺得妳好低調.好吸引人.

VicKy 說...

Miki!睇落你好似肥左!哈哈~不过几型!

伙仔 說...

MIKI加ALEX真的很COOL啊
很喜歡這些相..

kisska 說...

HI,MiKi

可以同你做個朋友/網友 嗎

我Ge E-Mail

kiss_ka2004@yahoo.com.hk

我份人唔係好貪心 =] 嘻嘻