星期日, 11月 26, 2006

venice beach in L.A.

太美麗~太美麗~
我真係好想住o係呢到算喇..呢個beach+呢個magic hours+呢個天氣(天氣唔太熱,有dd涼風吹過),有點唔想走...@.@

好多人..
好多人o係呢個beach到dance,好開心 ..咩叫"enjoy your life"..我真係知喇..

14 則留言:

pyau 說...

都唔錯,我有興趣~~

ieh 說...

another good vacation after the Thailand trip right miki?

we know you like to take pictures miki,i think you got more pictures right?why don't you post more of your L.A. trip pictures and share your fun to us miki?=)

ieh 說...

by the way, nice to see your hair colour change to a different colour again~the colour suit you very well~make you look more gorgeous^_^

安妮仔 說...

聽到miki你咁enjoy個trip,搞到我都好想去tim,我自己都好鐘意去旅行,一來好有新鮮感,一來可以親身體會,又可以影好多相,真係好好,我好想快D去旅行呀^^

伙仔 說...

影得好靚靚呀
睇黎miki好enjoy wor^^

stepruby 說...

@@真的超美啊

Kid@Van. 說...

Hey. Miki...heard you brought alot of T n A stuff?
Will you come to visit Canada again?
Actually I want to know where u live in L.V?

07 說...

來台灣度假吧XD

miki yeung 說...

我有時間就會upload d photo上黎ga喇..
我都想俾大家睇下..冇見咁多日gei我去左where..哈哈..但係要等下喇..^^

安妮仔 說...

好呀好呀,等緊miki你D靚相,同埋我都好想睇下你個紅頭^^等你呀

Unknown 說...

miki拍的照都很勁!!
有沒有打算出一本文字相集呢?!!!

Annie 說...

影得好靚呀D相..^^出國渡假休息下..見識廣博都好架..我會成日上黎架..睇妳去左邊..hehe

simonlxj 說...

从刚出道的cookies到现在的你,我一直都在关注着,感觉你很特别.你好像是身边一个很好的朋友,但却又是一个遥不可及的明星.
不管怎样,努力去寻找自己的梦想,去做自己想做的事情,无论对与错都在支持你.加油!!!

安妮仔 說...

Miki:
等緊你update個blog呀!!
Merry christmas and hope u enjoy it ^^
with best wishes