星期一, 10月 09, 2006

i m lovin'it

很可愛呀ella...哈哈哈哈




"i m lovin'it"

i really lovin it..hahaha....i get the ball form that event,i will keep it forever forever...kiss >.<

11 則留言:

安妮仔 說...

miki!!!post多D你ge相呀,真係好期待你ge blog,加油呀!!
如果可以的話,去我個blog cm俾我呀~

牙 屎 ,,'/_ SZE `- ] 說...

哈哈''
你個日做啦啦隊好好笑..XD"
好得意AR你>V<

stepruby 說...

哈哈..我都唔係幾鍾2 m記...你第2張好q喎..

07 說...

超可愛的耶!
我想看你和theresa還有ella的自拍像XD

ieh 說...

哇o係~又有咁多妹頭米小姐o既靚相~~^_^
did u(miki)reli post keep it down on ur post?i didn't see it...or maybe u changed already~i dunno...
and also呀子雲_Michael Scofield兄,"keep it down" reli mean "dirty meaning"?maybe u think too much or u make it up~if not i thk u have to teach some of ur english to me~^^all i know keep it down means tell ppl to quiet,low profile or calm down~
唔好意思咁多位~i thk i talk too much~
sup子雲兄~peace out~

07 說...

好可愛好可愛好可愛(抱)
(馬上存下來)

安妮仔 說...

你同ella、theresa張合照超靚!!!Miki!!仲有冇其他果日影ge相??係咪有一張theresa幫你影ge相??我好想睇呀~

miki yeung 說...

唔梗要..咪當學英文囉...

ieh 說...

so...miki~
今次妳有學倒o野嗎?'_'

stepruby 說...

加左張相喎..miki嘟咀好得2啊
miki..去我blog留個言啊..
http://stephyruby.mysinablog.com/

伙仔 說...

miki好cute呀
愈睇愈可愛
永遠支持你呀^^