星期六, 10月 21, 2006

超人




badmansuperman..好耐無出現O係我生活中喇..今次再見到佢地,真係好開心,佢地永遠都係我心中既超人,dream man..haha..唔知幾時o係我生命中會上演一幕英雄救美呢.. :p..(話自己係美人...哈哈哈)好期待呀...唔通o係夢中???

翠兒今次竟然高過我??

一級既型..我非常喜歡呢兩隻杯呀~>.<..superman and badman

9 則留言:

伙仔 說...

miki of coz is 美人啦
miki真係愈睇愈cute啦
加油呀
支持你呀XD

ieh 說...

當然妳無論點變都咁靚架啦~
其實之後再望多兩眼妳o既金髮,比較起黑色頭髮o既妳,我都係覺得黑色靚d~
黑色頭髮o既妳感覺就乖d;依家金色頭髮就wild d壞女孩d啦~haha~
呢幾張相,見倒妳將d頭髮拉直o左同埋收短o左d髮尾呢~
真係唔錯唔錯~好靚!
最靚係妳啦百變美人~

111 說...

HI Miki

你的身形很不錯,又次次都見你好笑容,好吸引男孩呢~呵呵!

Lam

07 說...

這是哪裡呀?!
午今天用手機上妳BLOG..
研究了很久= =''
然後把它加成書籤了XD
(好像跟你沒什麼關係=..=)
頭髮好金金金金=,=

07 說...

我今天用手機上妳BLOG..
研究了很久= =''
然後把它加成書籤了XD
(好像跟你沒什麼關係=..=)
頭髮好金金金金=,=

安妮仔 說...

個金頭頭好靚呀^^不過miki你的確係美人haha

07 說...

可惡!刪不掉=..=
因為剛我去論壇看知道那是什麼了XD

Lightning 說...

Miki 緊係美人
好靚呀
好鍾意妳直髮look呀!
加油呀

pyau 說...

英雄救美?收到,OVER。