星期一, 9月 25, 2006

mikiyeung.net


嘩!!!好開心個網頁終於面世喇...呢個版真係好靚呀..我好喜歡^.^好多謝有份整,有份UPDATE呢個網頁既所有人...以後呢個網就代表我..我所有資料,去向都?到可以?到...以後真係麻煩哂一?幫手update既朋友喇...辛苦?,就可以快?知多?我既野囉...i love u all~~~~

7 則留言:

牙 屎 ,,'/_ SZE `- ] 說...

呢個網真系好令..>v<''
我都好中意呀'''xD"
我會日日上去睇野咖喇;;

伙仔 說...

個網好靚呀~我都好hapi呀^^
support u呀

安妮仔 說...

係ar係ar個網好靚,miki多D上去啦^^同埋多Dupdate相同寫blog,你D相好靚呀~好想睇黑拳首映呀!!!

woowoo325 說...

so beautiful!!

07 說...

作的好可愛~哈哈..而且好有質感~

ieh 說...

好靚~
超靚~
超級靚~~
超越o左靚~~
超級超越o左靚~~~
Miki...u r very cute and pretty!!!

stepruby 說...

=V=HONG叫我整個banner...遲d睇下得2得..
我都覺得個板好靚啊