星期六, 9月 09, 2006

五天四夜的泰國

上機喇~~

thailand sky..magic hour,soooooo cool
泰國麥先生和泰國米小姐
night market--beautiful

所以最後選擇了這?----sky train..心情立即好了^-^
泰國交通實在令人------沮喪
本來很有衝勁的我,也變得像落葉 =,=

吃了一頓美味的晚�
很開心上星期有機會和一大班朋友去了泰國..很久沒有試過這樣了,亨受了五日四夜的旅程,這五天我機乎達至瘋狂..哈

11 則留言:

07 說...

這麼快樂@@"
是呀!!
泰國的交通呀真的是很誇張= =

安妮仔 說...

我之前去泰國俾機場D工作人員激死?,好多人第過關,就夠鐘,佢都仲可以慢慢去拎可樂le飲,@.@"
Do u enjoy your trip??泰國D 沙灘好靚^^
好鐘意你影ge相

牙 屎 ,,'/_ SZE `- ] 說...

WOO......咁多車既==''
恐怕.

伙仔 說...

很快樂的旅程唷^^
泰國很美^^

ieh 說...

我都好耐無去過泰國lu~the traffic now is just WOW~Amazing~so i dun thk they have to draw the driving lane,cuz they r not even driving on it~haha~i guess driving a bike is the best way~they r just drive through all the cars~and妳去?間餐廳係食乜?架呢?好似幾靚同幾特別咁~but the pic i like the best is the one u took beside the standing lamb~影得好靚同好有feel咁...好似~just joking~good trip anyway~^_^

miki yeung 說...

泰國真係太好玩喇..食野又平...所以我食左好多,,,,哈哈哈哈..肥左=.='

07 說...

多吃點,反正你這麼瘦=..=

伙仔 說...

>>07
miki是準標身材~不算瘦啊~

>>miki yeung
你食野的樣子很可愛~吃多點吧~^^

07 說...

那我就是胖子(哭倒)

伙仔 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
伙仔 說...

>>07
不要哭~miki看見會不高興的~大家一起高高興興地支持她!!